повернутися до
всіх проектів


Айдентика для медіа хакатону NASNAGA

який проходив у Харкові та був спрямований на презентацію та розробку нових медіа-проектів у місті

 

 

 

 

 

 


 

концепція

 

 

 

Слово “NASNAGA” українською мовою означає “натхнення”, “вдох” та “збудження”. Назва відображає цілі медіа хакатону – надихнути фахівців, які мають ідеї та хочуть запустити свої власні проекти у медіа-сфері на локальному рівні.

Медіа-хакатон “NASNAGA” – це можливість для активістів, які хочуть використовувати медіа-технології для створення нових культурних продуктів та ініціатив. Отже, метафорично говорячи, він повинен “надати крила” учасникам.

 

 


 

Ще одна метафора використовується для демонстрації мети та процесу хаккатону: зібрати фахівців в один час і в одному місці, щоб вони працювали разом, створювали ідеї, розробляли продукти або стратегії. Це візуалізується у вигляді білого пір’я, що розлетається навкруги від інтенсивності процесу.

 

 

Елемент логотипу крило – зображує розвиток і рух: від маленького чорного елемента, через зелений до яскравого жовтого кольору, який випромінює позитивну енергію.

 

 

 

Polina Makarova
23/01/2018


вгору
IQbit.org