Знак, який переміг у конкурсі

 

Організатор конкурсу – Департамент продовольства Міністерства аграрної політики та продовольства України; ініціатор та виконавець конкурсу – громадська організація «Органічна Україна» та за підтримки
швейцарсько-українського проекту «Розвиток органічного ринку в Україні» (2012-2016)

 

Sign that won the competition

 

 

Organizer of the competition is the Department of Food of Ministry of Agrarian Policy and Food of Ukraine;
author and executant of the competition - Public Organization "Ukraine Organic" with the support
of the Swiss-Ukrainian project "Development of the organic market in Ukraine" (2012-2016)

Розробка державного логотипу для маркування органічних харчових продуктів в Україні

Design of the state logo for labeling organic food products of Ukraine

Посилання на матеріали:

 

Прес-конференція на тему: «Презентація Державного
логотипу України для маркування органічної продукції»

Студентка кафедри медіа-комунікацій - переможниця
конкурсу на розробку логотипу для органічної продукції

Харьковчанка придумала логотип для украинских эко-продуктов

Ідея полягає у тому, що органічна продукція народжується природою, де завдяки поєднанню сонячного тепла і світла та води утворюється нове життя (процес фотосинтезу).

 

Крім того, жовтий і блакитний - це кольори державного прапора України,
і, таким чином, логотип показує, що саме Україна є тим місцем, де народжується
нове життя, де розвивається органічне сільське господарство.

 

The idea of the logo is that organic products are born by nature, where through a interaction between solar heat and light and water a new life begins (the process of photosynthesis).

 

Moreover, yellow and blue are the colors of the national flag of Ukraine, thus,
the logo shows that Ukraine is just the place where new life is born,
where developing organic agriculture is going on.